کیانمهرکیانمهر، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ثبت خاطرات

اولین سرما خوردگی در28روزگی

1392/1/18 13:25
نویسنده : مامان منیره
210 بازدید
اشتراک گذاری

کیانمهرم در28روزگی اولین سرماخوردگی رو تجربه کرد اونم از سهل انگاری مامان و باباشکلافه برای اولین بار بردیم تا بشوریمت ولی به سرمات دادیم ببخشید مامان جون صبح که از خواب بیدارشدم فهمیدم که تب داری تب سنج رو اوردم وتبتو اندازه گرفتم دیدم39.6وایییییییییییییاسترس خیلی نگران شدم سریع زنگ زدم به مامانی بنده خداخیلی هول کردو گفت سریع بیاین اینجا با هم رفتیم خونه مامانی و بابارو فرستادم برات قطره استامینوفن خرید و بهت دادم ولی اصلا تبت پاین نیومد تااین که زنگ زدم به دکترت و برای ساعت6عصر وقت داد و رفتیم دکتر معاینه کردو گفت نوزاد28روزه نباید سرمابخوره احتما داره داخل خونش عفونت باشه  خدایا یعنی چی؟پسر من تا دیروز خوب بود  بعد ازاون گفت باید بری ازمایش بدی  منم گفتم نه من عمراااااااا بزارم بچمو سوراخ سوراخ کنن من میدونم که بچم فقط سرما خورده خلاصه دکتر دارو داد و یک برگه ازمایش هم نوشت که اگه تبت پایین نیومد ببرم انجام بدم خداروشکر داروهاتو دادم وتا صبح بالا سرت بودم و تبتو کنترل کردم خدرو شکر تبت قطع شد ومن خوشحال شدم اینقدر در این حد بعد از اون دلم خواست دکترو بزنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثبت خاطرات می باشد