کیانمهرکیانمهر، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ثبت خاطرات

ماشین سواری باکیانمهررررررررر

1392/3/9 1:18
نویسنده : مامان منیره
226 بازدید
اشتراک گذاری

الهی دورت بگردم که ماشین سواری میکنی عسیسم

امروز پسرم یه عالمه ماشین بازی کرد وبا خندهاش و ذوق زدناش مارو هم به ذوق اورد.

 

 

عکس ها در ادامه مطلب

خوب حالا استارتش کجاسسسست؟

برید کنارررررررررررر من اومدمممممممممم

ااااااااااااا مامان ولم کن خودم یاد دارم

فکر کنم ماشینم پنچر شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

لیدااااااااااااا
10 خرداد 92 0:24
اییییییییییی جونمممممممم پسر طلااا خیلی نازه منیر جون


مرسی عزیزمممممممممم
mami mahnaz
2 تیر 92 1:38
وای چقدرذوق کردم،چقدرجیگرشده بااون ماشینش،مبارکه ماشینتتتتتت عسلممممم


عشقمممممممم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثبت خاطرات می باشد