کیانمهرکیانمهر، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ثبت خاطرات

اولین عیدپسرم

1392/4/6 16:15
نویسنده : مامان منیره
248 بازدید
اشتراک گذاری

امروز1391/12/31 امروز روز عید اولین عیدی که پسر نازم کنار مامان و باباشه  امسال از همه سال ها بهتر بود ولی تا خود سا تحویل فقط داشتم به شما میرسیدم ماشالله که  خیلی بلا شدی ولی اشکالی نداره مادر شدن همیناش قشنگش میکنه قبل از سال لباساتو عوض کردم و با شما وبابایی رفتیم سر سفره هفت سین بعدازتحویل سال بابا به من و شما عیدی دادو مارو شرمنده و البته خوشحال کرد و بعداز عیدی دادن من با پسرم عکس گرفتیم بعد از اون من و شما رفتیم خونه مامان حاجی(مامان بزرگ من)همه اونجا بودن خاله ها دایی خلاصه همه بعداز ورود همه  پریدن طرف شما و من باباحاجی بهت عیدی داد و با خاله ها کلی عکس گرفتیم و بعداز اون مراسم بزن و برقص سال جدید شروع شد و بعدازاون رفتیم خونه مامانی و اونجا مامانی زحمت کشید سبزی پلو ماهی درست کرد بعدازخوردن شام اومدیم خونه اینم از اولین عید پسرم

اینقدر وول خوردی گذاشتمت زمینکیانمهر حاضر شده بره خونه مامان حاجی

اینم سفره هفت سین خونه مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثبت خاطرات می باشد